عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا
عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا

عکاسی = رنگ و خطوط زیبا

فضائل صلوات

حضرت امام صادق (ع): چون نام پیغمبر برده شد ، بسیار بر او صلوات بفرستید و هر کس یک صلوات یر پیامبر بفرستد، خداوند هزار بار در هزار صف از فرشته ها بر او صلوات بفرستد...

 

 

  

 

نماز و صلوات

از رسول اکرم (ص): در روز قیامت اول کسی که حله بهشت پوشد ابراهیم (ع) است، بعد من و علی (ع) و تمام امتم در عقب من با تفاوت درجات.. و هر بنده ای که بعد از هر نماز واجب ده بار بر من و آل محمد صلوات بفرستد او را نزد من جای دهند و رویش مثل ماه شب چهارده درخشان باشد...

شفاعت پیامبر

روایت شده که رسول اکرم (ص) امام علی (ع) را وصیت می نمود و در ضمن آن می فرمود: یا علی! هر که در هر شب یا در هر روز صلوات بفرستد شفاعت او بر من واجب می شود هر چند اهل گناهان کبیره باشد...

صلوات مانع از آتش جهنم

امام صادق (ع): بعد از نماز صبح صد مرتبه صلوات بفرست تا حق تعالی نگاه دارد روی تو را از آتش جهنم...

چگونگی محو گناه

امام زضا(ع): کسی که توانای بر چیزی که موجب محو گناه میشود ندارد، زیاد صلوات بفرستد چرا که صلوات گناان را نابود و ریشه کن می کند.

صلوات و تشنگی قیامت

هر که در این دنیا بر محمد (ص) و آلش صلوات بفرستد در قیامت از تشنگی در امان است.

صلوات بیشتر

حضرت محمد (ص): سزاوارترین مردم در روز قیامت به من کسی است که بر من بیشتر در دنیا صلوات فرستاده باشد...

صلوات و ترازوی عدل الهی

فردای قیامت در ترازوی عدل الهی چیزی سنگین تر از صلوات نیست.

صلوات روز جمعه

حضرت محمد(ص): هر کس در روز جمعه صد مرتبه صلوات بفرستد حق تعالی گناهان هشتاد ساله او را بیا مرزد

یازده کار عمر را زیاد می کند

صدقه، دعای بسیار، اطاعت پدر مادر، نماز شب، استغفار پیش از طلوع فجر، مواظبت برنامه های شب و روز ، نماز جماعت، دعای به مومن، قرآن خواندن، یاد خدا، صلوات فرستادن..

رفع فقر

صلوات فرستادن فقر را برطرف می کند

گمراه ترین انسان ها

پیامبر اکرم (ص): گمراه ترین انسان ها کسی است که نام من پیش او بر زبان آید ولی او بر من صلوات نفرستد.

نوری در قبر

صلوات نوری در قبر است

هنگام جان دادن

هر کس زیاد صلوات بفرستد از تلخی مرگ و جان کندن ایمن گردد

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.