عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا
عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا

عکاسی = رنگ و خطوط زیبا

حمله به سوریه چند میلیارد برای بن سلمان آب خورد؟

لوگو کیهان

شبکه تلویزیونی«سی ان ان» با انتشار یک گزارش مستند، ترامپ را مسخره کرده و پرسیده است حمله به سوریه غیر از ضربه به حیثیت آمریکا چه دستاوردی داشته است؟! 

 ، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از حمله آمریکا و انگلیس و فرانسه به سوریه چه خبر؟!

گفتم: شبکه تلویزیونی«سی ان ان» با انتشار یک گزارش مستند، ترامپ را مسخره کرده و پرسیده است حمله به سوریه غیر از ضربه به حیثیت آمریکا چه دستاوردی داشته است؟!

گفت: اینکه دیگر از خودشان است. دیگه چه خبر؟!

حقوق کارمندان دولت یکسان می‌شود

نوبخت

رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارسال لایحه اصلاح قانون خدمات کشوری به مجلس، با هدف یکسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

  محمدباقر نوبخت در خصوص افزایش حقوق کارکنان که اخیرا از سوی وزارتخانه های کشور و جهاد کشاورزی مطرح شده، گفت: همه مباحث مربوط به حقوق دستمزدها و فوق العاده‌ها را در قانون مدیریت خدمات کشوری دیده ایم و قرار است اصلاح و یکپارچه شود، لایحه اصلاحی آن اکنون در نوبت بررسی مجلس است.

برای ارتقاء توان دفاعی از کسی اجازه نمی‌گیریم

  دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: موضوع بحث ما شهید و شهادت است و با توجه به اینکه 21 فروردین سال 78 شهید سپهبد صیادشیرازی به دست منافقین کوردل به شهادت رسید، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم. 

وی افزود: مقام معظم رهبری در توصیف جایگاه شهدا می‌فرمایند ما هرچه داریم به برکت خون شهداست.

«گاو وحشی» ترامپ از راه رسید/ جان بولتون کیست و چه سوابقی ضد ایران دارد؟ +تصاویر

جان بولتون

نویسنده خوش ذوقی در وب سایت انتقادی کامن دریمز، انتصاب بولتون در یکی از سمت‌های گذشته‌اش را به مثابه ورود "یک گاو وحشی به مغازه چینی فروشی" تشبیه کرده است.

  دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد جمعه «هربرت ریموند مک‌مستر» را از سمتش به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید برکنار و «جان بولتون»، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل را به عنوان جانشین او منصوب کرد.

در این گزارش، مروری داریم بر سوابق این فرد ضد ایرانی و حامی رژیم صهیونیستی که به تازگی به تیم امنیتی ترامپ وارد شده است.