عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا
عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا

عکاسی = رنگ و خطوط زیبا

تصویرسازی/ ایران در اندوه سانچی

سانچی قلب ملت ایران سرشار از اندوه کرد / بی تردید این حادثه دردناک قلب ملت عزیز ایران را سرشار از اندوه و عزادار ساخت.

تصویرسازی/ ایران در اندوه سانچی

کاریکاتور/تفاله‌های‌پهلوی‌و‌منافقان جیره‌خوار‌‌ آل‌سعود

سازمان دهی گروهک تروریستی منافقین و عناصر تفاله پهلوی در اغتشاشات ایران توسط ال سعود /فرمان آشوب از اتاق فکر مثلث شوم با پول سعودی و اجرای منافقین / پشت پرده اغتشاشات اخیر/ حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل از اغتشاشات در برخی نقاط کشور محصول هم‌اندیشی آنها در اتاق‌های فکر مشترکی است که از ماهها پیش برای مقابله با اقتدار ایران در منطقه تشکیل شده‌اند.سعودی ها نقش رابط میان اتاق فکر مشترک «آمریکا، صهیونیسم و انگلیس» با عوامل اجرایی برنامه های آنها را ایفا می کنند.

کاریکاتور/تفاله‌های‌پهلوی‌و‌منافقان جیره‌خوار‌‌ آل‌سعود

بازگشت تکاوران نیروی دریایی ارتش از چین

بازگشت تکاوران نیروی دریایی ارتش از چین

 تکاوران نیروی دریایی ارتش که به منظور نجات دریانوردان سانچی به دریای چین اعزام شده بودند، امشب از شانگهای راهی تهران می شوند.

این تیم شب گذشته از دریای چین به شانگهای بازگشت و امشب راهی تهران خواهند شد.

 گفتنی است این تکاوران پس از وقوع حادثه برای نفتکش ایرانی سانچی به محل حادثه اعزام شدند که به علت عدم هماهنگی دولت چین موفق به نجات دریانوردان ایرانی نشدند.

انتهای پیام/

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی درپی جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش



حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب سلامی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حادثه‌ی تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش بر اثر آتش‌سوزی و غرق را، که حقاً مصیبت‌بار و تأثرانگیز است به خانواده‌های عزادار و بازماندگان آن عزیزان صمیمانه تسلیت عرض میکنم و تسلی و آرامش دلهای غمگین آنان را از خداوند متعال مسألت مینمایم. آن عزیزان در راه انجام وظیفه و خدمت به کشورِ خود جان باخته‌اند و این افتخار بزرگی است که شاید بتواند سنگینی بار این غم را کاهش دهد و دلهای مصیبت‌دیدگان را آرامش بخشد. از خداوند متعال رحمت و مغفرت بر آنان و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت میکنم.

سید علی خامنه‌ای

۲۴ دیماه ۱۳۹۶