عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا
عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا

عکاسی = رنگ و خطوط زیبا


سخنانی از چمران که در سالروز شهادتش جزو پربیننده مطالب فضای مجازی شد

آنان که به من بدی کردند، مرا هشیار کردند.
آنان که از من انتقاد کردند، به من راه و رسم زندگی آموختند.
 آنان که به من بی اعتنایی کردند، به من صبر و تحمل آموختند.
آنان که به من خوبی کردند، به من مهر و وفا و دوستی آموختند.
 پس خدایا:
 به همه ی آنانی که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند، خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا بفرما.     مصطفی چمران

31 خرداد، سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران/روزنامه ایران

نگاهی به آنچه درنشست مطبوعاتی سریال زیر پای مادر مغفول ماند

نگاهی به آنچه درنشست مطبوعاتی سریال زیر پای مادر مغفول ماند

طبق شواهد موجود و فیلمهای منتشر شده در فضای مجازی گویا در نشست مطبوعاتی سریال زیر پای مادر بین عوامل و خبرنگاران تنش کلامی ایجاد شده است که به نظر میرسد دلیل آن پرسش های بی محتوای بعضی از حاضرین بوده است آنچنانکه بهناز جعفری معتقد بوده از سوی خبرنگاران حاضر در نشست سوالات خوبی پرسیده نمی شوند و به جای پرداخت به اصل ماجرا ، راجع به شباهت دیالوگهای سریال به فیلمهای استاد کیمیایی سوال می شود و همین مسایل عامل بروز درگیری لفظی بین او و حاضرین در نشست شده است. این یاد داشت دفاعیه ای است برعملکرد تاثیر گذار سریال زیر پای مادر و نقد عده ی قلیلی از خبرنگارانی که از سر تکلیف به نشستهای مطبوعاتی میروند.

قبل از هر چیز میخواهم بگویم زیر پای مادر ستودنی است.

 

ادامه مطلب ...

آمدم با کوله باری ازگناه روسیاهم روسیاهم روسیاه



 
آمدم با کوله باری ازگناه

روسیاهم روسیاهم روسیاه

آمدم بی توشه اما با امید

وای اگرسازی گدارا نا امید

نفس چشمان دلم را کور کرد

بس بساط معصیت را جور کرد

قبل از این حال دعایی داشتم

نفس غارت کرد هرچه کاشتم

سوء حال از پا درآورده مرا

بی نشاط ومضطرب کرده مرا

ای خدا این بنده را رسوا مکن

با گنهکاران به قهرت تا مکن

حرفی ازجرم و خطای ما مزن

پرده از اعمال ما بالا نزن

آه،حسرت های مارا رو مکن

دستهای بنده ات را رو مکن

عمر سر شدکی خدایی میشوم؟

کی به راه تو فدایی میشوم؟

با غضب ره برمن رسوا مده

وعده ی شبهای دیگر را مده

آبرو داری کن ای با آبرو

بگذر از این بنده ی بی چشم و رو

در ضیافت خانه ات راهم بده

نزد عفو خویش مأوایم بده

هرچه بودم هرچه هستم آمدم

بازهم توبه شکستم آمدم

الهی العفو

دوستان در این شبهای عزیز قدر التماس دعا


الهم بحق محمد(ص)وآل محمد(ص) عجل لولیک الفرج:آمین


 

عربستان از طرح‌های آمریکا و اسرائیل برای آزار دادن ایران بهره می‌برد

وزیر خارجه سابق قطر اظهاراتی تامل‌برانگیز در خصوص اقدامات نابخردانه برخی کشورهای عربی به زبان آورد.

وزیر خارجه سابق قطر: اقدامات اشتباهمان برای جلب رضایت برادرانمان در منطقه بود!/ عربستان از طرح‌های آمریکا و اسرائیل برای آزار دادن ایران بهره می‌برد

   ادامه مطلب ...