عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا
عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا

عکاسی = رنگ و خطوط زیبا

هیچ تهدید متوجه کشور نمی شود

رزمایش نزاجا بزودی برگزار می‌شود/ هیچ تهدیدی متوجه کشور نیست

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با اشاره به رزمایش آتی نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش رزمایشی را به زودی برگزار خواهد کرد که کم و کیف آن را در آینده اعلام می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه امروزدر کشور در تجهیزات دفاعی خودکفا هستیم، درباره امکان خرید تانک T90 عنوان داشت: ارگ فناوری را به خدمت بگیریم، قطعا مشترک ما و کشور مقصد خواهد بود و این پروسه در حال انجام است. 
جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه ما منطقه را به خوبی رصد می‌کنیم و از آمادگی کامل برخورداریم، خاطرنشان کرد: هیچ تهدیدی متوجه کشور نیست.

فضائل صلوات

حضرت امام صادق (ع): چون نام پیغمبر برده شد ، بسیار بر او صلوات بفرستید و هر کس یک صلوات یر پیامبر بفرستد، خداوند هزار بار در هزار صف از فرشته ها بر او صلوات بفرستد...

 

 

 
ادامه مطلب ...

سه جمله طلایی "فرمانده معظم کل قوا"

اگر بنا باشد عکس العمل نشان دهیم ؛ عکس العمل ما خشن هم خواهد بود، سخت هم خواهد بود

گروه های تروریستی و تکفیری توانایی انجام هیچ تحرکی را ندارند


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش درحاشیه مراسم افتتاح بخش‌های مختلف بیمارستان خانواده ارتش با اشاره به اینکه خدمت رسانی در بخش درمانی وظیفه نزاجا بوده، عنوان داشت: این بیمارستان از روز افتتاح کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده و از اواسط دیماه آماده خدمت‌رسانی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره امنیت مرزهای غربی اظهار داشت: امنیت مرزهای غربی برعهده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و با اشراف اطلاعاتی که آنسوی مرزها وجود دارد، جای هیچ‌گونه نرگانی نیست
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحرکات گروه‌های تروریستی و تکفیری و گروهک تروریستی پ.ک.ک یادآور شد: مرزهای غربی امن است و جای هیچ‌گونه تحرکی برای گروه‌های تروریستی و تکفیری وجود ندارد.
فرمانده نزاجا درباره خرید تانک t90 نیز گفت: خرید تانک t90 در دستور کار قرار دارد و جلساتی در این باره با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم و نتیجه آن در آینده اعلام می‌شود.