عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا
عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا

عکاسی = رنگ و خطوط زیبا

مواردی که فقط در ژاپن می بینید

باوجود اینکه ژاپن کشوری فوق العاده پیشرفته و توسعه یافته است اما گاهی اوقات خلاقیات آنها بیش از حد می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژاپن همیشه از لحاظ تکنولوژی یک قدم جلوتر از بقیه کشورهاست. موقعیت جغرافیایی نامطلوب و شرایط غیر طبیعی جوی این کشور باعث شده تا تبدیل به یک کشور فوق العاده توسعه یافته و پیشرفته شود و در هر زمینه ای اختراعات موثری را به ثبت برساند.

اما گاهی اوقات خلاقیت و تحقیقات در زمینه تکنولوژی آنها بیش از حد می شود به طوری مردم جهان با دیدن این اختراعات متعجب می شوند. اگر شما قصد رفتن به سرزمین آفتاب تابان را دارید چیزهایی خواهید دید که در هیچ کجای دنیا ندیده اید:

1-دندان های نیش مصنوعی

مواردی عجیب که فقط در ژاپن خواهید دید+تصاویر

زنان ژاپنی به معنای واقعی دیوانه دندان های نیش مصنوعی هستند که در سزمین سامورایی ها «یابه آ» نامیده می شود.آنها حاضرند صدها دلار برای نصب چنین دندان هایی هزینه کنند.

بیشتر بخوانید

www.mostafashahbazi.ir

سلفی گرفتن با بیماران و نشر آن، بی احترامی‌به انسانیت است!

سلفی گرفتن با بیماران


نویسنده:سید رضا اورنگ

عیادت از بیماران، رسمی‌است مرسوم که از دیرباز در ایران بزرگ رایج بوده و خواهد بود.این عمل انسانی،هم در دین اسلام بر آن تأکید شده و هم در فرهنگ ایرانی.ایرانیان انساندوست،همواره دغدغه کمک به همنوع را داشته و دارند. این حسن در ادبیات،فرهنگ و هنر ایران نیز از گذشته‌های دور، ساری و جاری بوده است.

بی شک هر انسانی که محبت مردم در دل اوست،وقتی به عیادت بیماری می‌رود،نیت اش سرسلامتی دادن به وی و همدردی با خانواده اوست.اگر خدای نکرده کسی جز این نیت را در سر داشته باشد،بی شک نیت او بهره برداری از وضعیت بیمار به نفع خود یا شهرت پرستی است که هر دو مذموم است.


بیشتر بخوانید

www.mostafashahbazi.ir

یا ضامن آهو

زیر این گنبد طلایی هست/صحن مردی که ضامن آهوست/آه، گوش تمام مردم شهر/پر موسیقی غریبی اوست/.

یا ضامن آهو


زیر این گنبد طلایی هست/صحن مردی که ضامن آهوست/آه، گوش تمام مردم شهر/پر موسیقی غریبی اوست/. عکس : حسین حاجیلری

استرس والدین به فرزندان منتقل می‌شود


هشدار! استرس والدین به فرزندان منتقل می‌شود


یک روانشناس کودک گفت: استرس و اضطراب والدین تاثرات منفی بر روی سلامت کودک دارد. هشدار! استرس والدین به فرزندان منتقل می‌شودسید رضا فراهانی اظهار کرد: استرس و اضطراب والدین، مستقیما بر روی دلبستگی و رشد عاطفی-اجتماعی کودک اثرات منفی می‌گذارد. وی با بیان اینکه محیط اطراف کودکان را در دوران نوزادی عمدتا والدین به وجود می‌آورند و در این زمان، کودک شروع به ساختن رابطه عاطفی و عمیق با والدین و سایر اعضای خانواده می‌کند، گفت: کودک در این شرایط به راحتی تحت تاثیر وضعیت احساسی و عاطفی و فشار‌های روانی والدین و اطرافیان قرار می‌گیرد. فراهانی عنوان کرد: میزان بالای استرس و اضطراب والدین، اثرات مضر و نامطلوبی را بر کودکان می‌گذارد و این اثرات منفی در بلند مدت سلامت کودک را به خطر می‌اندازد. وی با بیان اینکه میزان بالای استرس مادر، تحول هیجانی و رفتاری را در کودکان به دنبال دارد، بیان کرد: از زمان تشکیل نطفه کودک، این استرس بر او اثر گذار است، به عنوان مثال، میزان بالای استرس مادر در دوران بارداری، رشد کامل مغز کودک را به شدت با اختلال مواجه می‌کند. این روانشناس کودک خاطرنشان کرد: میزان بالای استرس والدین در طول ۳ سال اول زندگی کودک، موجب شکل گیری رابطه منفی و نا امن والد با فرزند می‌شود و در نهایت افزایش اختلالات عاطفی و رفتاری کودکان را به دنبال دارد و می‌تواند احتمال ابتلای کودکان به اختلالاتی نظیر بیش فعالی، اوتیسم، اعتیاد و اختلالات خلقی را افزایش دهد.