عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا
عکاسی = رنگ  و خطوط زیبا

عکاسی = رنگ و خطوط زیبا

پرسپولیس ۳-۰ نسف قرشی؛ شروع طوفانی سرخ‌ها در آسیا

پرسپولیس-3-0-نسف-قرشی؛-شروع-طوفانی-سرخها-در-آسیا

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی سه بر صفر مقابل نسف قرشی برد خوبی کسب کرد و چراغ اول را به خوبی روشن کرد.

به گزارش وب سایت نود،  پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور به میدان رفت.

پرسپولیس که پس از مدتها فرصت بازی در استادیوم آزادی را در آسیا پیدا کرده بود، با یک نمایش درخشان و به لطف گلهای علیپور (دو بار) و منشا توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نسف قرشی پیروز شود تا هم برد پرگلی کسب کند و هم با کلین شیت بیرانوند با روحیه ای مضاعف آماده ادامه مسابقات شود.

  

گزارش لحظات بازی:

 دقیقه ۸ : بهترین موقعیت پرسپولیس در اغاز بازی با حرکت احمدزاده در جناح جپ و پاس رو به عقب او به دست آمد که ضربه علیپور توسط دروازه بان نسف قرشی مهار شد.

دقیقه ۲۰: گل اول پرسپولیس :سانتر عالی امیری از جناح راست، روی سر منشا نشست تا این بازیکن پنجمین گل آسیایی خود را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

دقیقه ۳۳: شوت از راه دور گانیف بازیکن نسف قرضی با اختلافی نه چندان زیاد از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه ۳۷: گانیف یک شوت زیبای دیگر را روانه دروازه پرسپولیس کرد که بیرانوند آن را به سمت خط طولی مشت کرد.

دقیقه ۳۸: ضربه کاشته انصاری به شکل بدی توسط دروازه بان نسف دفع شد که احمدزاده در چند قدمی دروازه بان فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

دقیقه ۴۸: ضربه آرام گادوین منشا توسط دروازه بان نسف قارشی مهار شد.

دقیقه ۵۷: واکنش خوب بیرانوند درمقابل ضربه مهاجم نسف قرضی، استادیوم آزادی را به وجد آورد.

دقیقه ۶۶: گل دوم پرسپولیس: فرار تماشایی صادق محرمی از جناح چپ در محوطه شش قدم به علیپور رسید و آقای گل لیگ ایران بدون آن که فرصت و فضای کافی برای تصمیم گیری داشته باشد با ضربه ای دقیق دروازه حریف را گشود.

دقیقه ۷۰: گل سوم پرسپولیس: پاس انصاری از جناح راست در محوطه جریمه نسف قارضی به علیپور رسید و او با ضربه ای محکم و تماشایی با پای راست دروازه تیم ازبکستانی را گشود تا پرسپولیس شروعی رویایی را در لیگ قهرمانان داشته باشد.

دقیقه ۷۶: اشتباه سید جلال حسینی نزدیک بود کار دست پرسپولیس بدهد اما ضربه بازیکن نسف قرشی به اوت رفت.

دقیقه ۷۸: بازیکنان پرسپولیس نتوانستند از فرصت ضربه ایستگاهی از درون محوطه جریمه نسف قرضی استفاده کنند و توپ به کرنر رفت. روی ضربه کرنر نیز ضربه سر پرسپولیسی ها در دست دروازه بان تیم ازبکستانی آرام گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.